Saturday, April 18, 2009

tut... tut.... tut... impuls saraf otak aku masih tak dapat mencari capaian signal informasi yang berguna untuk dicanangkan dalam blog ni. Sebelum blog ni diturunkan taraf pada tahap sampah yang tak berfungsi dan berguna dalam internet, baik aku tulis walaupun merepek sedikit.

Susan boyle.. Sape die ni. hebat sangat ke sampai terdetik hati aku untuk taip name die dalam blog ni. Perempuan ni adalah antara manusia istimewa yang punyai bakat yang tak diketahui ramai sehinggalah muncul di kaca tv "Britain Got Talent 2009". Pada awalnye aku tengok die ni cam loser je. Fizikalitinya memang macam rase nak tumbuk je muke die hinggalah die start nyanyikan lagu " I Dreamed A Dream".. (www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk)
Die ni lebih kurang macam Paul Potts jugak la.(www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA)

Moral value dari cerita merepek aku ni ditujukan kepada diri aku dan kawan-kawan supaya beringat, buruk-buruk manusia tu blom tentu dalaman die pon buruk gak. Kadang-kadang yang cantik pon blom tentu dalaman die cantik gak. Klisenye moral value. tapi tu la yang terjadi kat aku.. mintak mahap la ye mrs. susan.

No comments:

Post a Comment