Friday, May 22, 2009

Berita Dari Bali,Indonesia.

Huhuhuu.. Sori sebab buatkan korang tertunggu -tunggu. Semenjak balik dari Bali, memang aku agak sibuk berpraktikal kat Galeri Tuanku NurZahirah ni. Kate "siLabuLabi", selagi belum tutup mate, kerja, kerja,kerja..

Aku pon malas nak bebel panjang kat blog ni. Klau aku bebel, mesti 2 3 page pon tak cukup untuk cite 6 hari 5 malam experience aku kat Bali. So aku letakkan gambar- gambar je. Enjoy..


gambar kat Tanah Lot. Kawasan keagamaan tepi pantai berbatu. View kat sini memang superb!



gambar ni di ambil kat kawasan Muzium Kertha Gosa.



di pantai Kuta(kute). Budak-budak ni antara komuniti di kawasan ni. Sempat gak aku bersembang ngan dorang. Ngak paham sih..


ni plak kat Muzium Antonio Blanco. berbaju merah tu anak die, mario blanco. Antara pencatan terkenal di Indonesia. Mereka lebih kepada gayaan Expressionism.

Gambar - gambar yang lain aku akan update dari mase ke semasa. nak balik dah ni. Adios!

2 comments:

  1. aku dah update dah blog.... seronok kat bali

    ReplyDelete
  2. nanti aku nak g sane lagi. klu nak ikut, simpan la duit dari skang

    ReplyDelete