Wednesday, May 6, 2009

zaman diploma

Tadi aku selongkar pc awe. Dapat gak la beberapa keping gambar yang ade sentimental value pade aku. Sesekali korek balik memori time diploma dulu, buatkan aku tersenyum sendiri..

1st skali biar aku perkenalkan grup "bluekang". Ahli grup ni hanye ade aku, adi, awe n jot. Lagipon dalam klas aku dulu, ni je la budak laki yang ade. Mase tu ade la beberapa aktiviti yang best berlaku time grup ni aktif (diploma). Skang sume dah ade haluan memasing.


bbq ni kitorang wat kat blakang studio. main redah je. siang ikan kat singki, daun pisang,cili api rembat kat kwsn nusery uitm. menu mase tu (kerang, ikan, jagung) bakar, sambal kicap. nasi je beli sbb takde rice cooker. tetamu jemputan ct panic. selang beberapa minggu lepas tu awe jadi ketua projek wat bbq siri 2 tapi hujan lebat time tu. Last skali,daging burger dikepal-kepal n panggang mcm marshmallow. besoknye sakit perut.


time ni kat langkawi


otw nak balik ke uitm selepas lawatan klass.

6 comments:

  1. hohoohohoho..weh..bile lagi nk wat bbq ni..wat reunion ke..jgn bagi awe jd project manager lagi..

    ReplyDelete
  2. hoho. mesti r weh. serik aku mengingatkan panggang bebola daging burger dalam ujan..
    bia aku jd P.M. subsidi ble mintak kat orang2 yang dah berkerjaya. btol x?

    ReplyDelete
  3. sian kat awe.....biar la dier jd manager...wes...bdk2 laen x nk ajak ker....:(

    ReplyDelete
  4. subsidi??bleh je klu stakat bawah seribu..hehe..bdak len xleh..ni perpaduan fine-art je..huhuhuuhu..

    ReplyDelete