Wednesday, March 25, 2009

Timetable . (5.30-6.30) . Bersukan

Skang ni aku dah ade hobi baru. Main badminton dan ping pong. Ni sume gara-gara Grandpa Lee chon Wei tak dapat kalahkan Lin Dingdang dalam tournement All England. Claim rebet motor rm150 yang aku tuntut kat pos office aritu dah aku abeskan untuk beli reket dan bulu tangkis.Gelanggang tak jadi masalah sebab kat department printing memang ade 1 court yang bebas angin taufan. Cuma skang ni kene berebut untuk dapatkan court tu ngan budak-budak yang main takraw.

Stakat ni lawan-lawan untuk badminton kebanyakannya celah gigi je. 2 3 orang je yang mampu bersaing ngan aku. Huhuhu.. berlagaknye aku. Takde la, sume nye bole je main badminton cume skill je kene perkemaskan lagi. Ceh macam jurulatih plak. Tapi kalau ade lawan yang berlagak hebat, jage baik la.. memang aku ayam-ayam kan die macam si @$*^! tu.
Hahahaha...

Ping pong plak aku gunakan meja studio je. Walaupun tak besar tapi boleh la untuk main suka-suka. Kalau rajin, malam-malam aku main kat audi utama sebab ade meja ping pong besar kat situ. Belecak gak ketiak aku main pakai meja besar tu. Lawannye pon ramai yang hebat-hebat..

Majulah sukan untuk kesihatan anda.

1 comment:

  1. ye laa, maen badminton ngan ping pong x ajak...
    ish, sampai ati ko...wawawawa..

    hikhik

    ReplyDelete