Friday, February 13, 2009

Selamat Pagi Jumaat.

Hari ni aku datang ke studio seawal yang boleh. Dalam pukul 7.30 pagi aku dah gerak dari rumah. Macam biasa la kalau duduk kat kawasan bandar ni. Jalan jem tu dah jadi rutin dalam hidup.
Sampai kat studio, biasanya aku nampak kereta Pn.Rosiah dulu( slalu datang awal pagi). Tapi kalau dikalangan student, aku la paling awal.
Aim aku pada hari Jumaat yang berkat ni, nak sambung wat project1 print yang sepatutnya dihantar semalam. Semalam memang la hari yang malang, tension, sakit hati dan membuatkan aku nak marah. Skarang ni pun memang panas je ati aku klau ingatkan balik hal-hal semalam. Tapi aku selalu berpegang pada prinsip "Jangan marah-marah, nanti kene sakit jantung". Bukan la sebab aku ni ade penyakit jantung tapi penyakit tu salah satu daripada pembunuh no.1 kaum adam dan marah tu salah satu suis kepada penyakit tu.
Start baca buku "Printmaking: traditional and contemporary technique". Buku ni baru je aku beli rm95 kat Pn.Rosiah beberapa hari lepas. Tak sempat pulak aku nak belek-belek isi dalamnya, pasal mengejarkan dateline project1 print ni.
Setelkan hal lawatan ke taman negara terutama pasal bayaran. Mane-mane tempat pun, duit ni mesti jadi isu. macam kes lawatan ni, prob start bile dorang lambat bayar. memang la ni kes biasa tapi kalau dorang tak bayar, tak pepasal aku lak kene bayarkan untuk dorang. Bukan ke tu menyusahkan aku namanye. lagipun besok aku kena pergi mainoffice resort tu kat sentul untuk wat bayaran deposit. nasib baik ada orang-orang kuat kat blakang aku ni.
db & bum, terima kasih..

No comments:

Post a Comment